staaan, stan, STAAAAN!!

Cha, Cha!!


var ju på stan idag med Lovisa :D Hanna hade bråttom så hon han inte.. EFTERSOM den jäkla spårvagnen inte åkte sin ordinarie väg så vi kom ända bort till järntorget.. på vagnen tillbaka passar det minsann att säga att 3:an inte tar sin vanliga väg... så jag va ganska arg ett tag på den jä*la spårvagnen..!! men sen, tillslut kom vi fram till gröna boden och köpte honungskakor till mig och lakritsrötter till Hanna :D Lovisa köpte en lakritsrot hon med <33

sen köpta jag vantar och efter det fikade vi med Lovisas mamma :)jaa, fi nns inge mer att berätta.. :P Eller jo, först nu fatta jag att det är barometer-migrän jag har, förklaringen fick jag av regnet... =( hatar deet!!

lite bilder kommer nu iaf :))


Grönaboden inköpte jag dessa fina råvaror, som Lakritsrötterna t. ex.!! myycket fin affär :D


<-- ngskakor.. här i fanns det honungskakor.. men dom e sluut! :( fattar inte hur dom kan va så goda.. Och, nej, jag har inte ätit alla själva, Lååvisa fick me <33

 <-- lakritsrötter till Hanna E :3

<-- vaante :P



Hejdåe =)

//Hannah

Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0