har ni glömt..?

hej, heej..¨

detta är sisa dagen ni kommer leva..
det är DOMEDAGEN IDAG!!

vet inte hur vi ska avsluta detta..
meen ärligt talat tror jag inte att detta kommer inträffa.. :D

men man vet aldrig......

och det är en sak som jag kommer utsättas för idag.. D:
jag ska till optikern!! :( tur att lååvisa ochså ska dit, så
vi kan bli glasögonCheyer samtidigt..  :D om vi ens kommer¨
behöva det.. MEN det är ju domedagen, och därför kommer¨
jag bli dömd till att ha världesn fulaste glasögon.. (!!!!!!!)

får endå hoppas att jag slipper, eller att jag får linser ist :P

datrn vill inte sammarbeeeta så ni får en bild lite senare..



heejdåå alla mina små capcakes =)

//Hannah

Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0