Godmorgon alla små mörtar!! nej men gosmorgon :D

wake up in the morning, wake up in the night,
wake up, wake up, wake up!!!
wake up in the
 morning, wake up in the night,
wake up, wake up, wake up!!!

Tips:
sjung INTE denna låten klockan 7 på morgonen... =)
man blir inte lycklig av det, tro mig.. :P



något jag är beroende av:
<-- denna handkrämen är sååå bäst <3 man får aslena händer av'n, värt att prova! 
 
har ni nån favvo?



men iaf nu har jag ätit frukost, plattat håreeet och klätt på mig! nu ska jag börja denna dagen,
med sädning... :( men, men :P


kaaanske kommer slänga in en hiss/diss lite senare.. :)


byee mina små jordnötter <33

// Hannah

Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0