godkväll :)

ciao bella!

Var på stallet en stund idag, som sagt och det var alldeles underbart att träffa Trevor igen! saknar honom.. :(  Får ta mig tid oftare, tar ju bara tio minuten- en kvart, egentligen. meen sen blir man kvar tills stängning.. ^^  aja, iaf var det ganska mysigt på stallet idal, borstade halva honom sen smörjde jag hans (ursmutsiga) träns medans ja väntade på att alla småbarn skulle lämna stallet, sen borstade jag andra halvan. Han lite yttråkad så tog en promenad till spolspiltan hehe, han e ju inte min, då skulle dert blivit en promenad i skogen! <3  förövrigt va han ganska sparkig och bitig idag, särskilt på bringan och frambenen..

(jag har inte ridit på snart 3 veckor och börjar känna mig aningens rastlös..!!)



nej, han har ingen pannlugg, sommarexem.. men endå världens sötaste ponny.. <3 love you


Hejdå alla mina apelsinkärnor!!


//Hannah


Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0