god afton

känner mig bara lite tvungen att dela med mig av min favorit låt som ana gina har
skrivit: Korv och mos, dra din kos. Korv och mos dra din kos.
Korv och mos. Mos, korv, korv och mos, dra din kos..!!
jaa, om ni inte fattar så är det själva melodin som gör hela alltet.. :D
dagen har varit ganska seeg i början me tråkiga lektioner, SO:n va ganska bra,
men endå.. :P svengelskan och bilden e ju endå bäst!! :3
kerstin e endå ganska rolig, kom med en kanna varmchoklad som vi fick dela på,
det va gott :P och bilden... ja, bilderna säger endå allt :3


lite motvilligt slänger jag in en gammal bild på mig och ponny-plutt <33
 <-- detta e min vacka vän Diza :3



godnatt på er!! <33

//Hannah


Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0