flååt..

Hejsan Svejsan!!
förlåt för att jag har varit så oaktiv, har varit så mycket
de senaste dagarna.. meen nu är det LOOOV!! <3 kärlek
till det :3

Hade ett (för)stort.. hoppas på E men får väll antagligen
F (=fail).. meen om jag har riktigt tur blir det ett D eller C =)

tror jag ska pinna iväg till stallet ett tag och träffa den översaknade
ponnyn<33 som jag även har fårr höra ska vara dränkt i glitterspray..
småungar..!!

älsklingen <3


blir ni inte frestade?! tyvärr hemligt recept, bamba vill inte avslöva innerhåll.. men jag och cheyorna analyserade den och vet ni vad det var..??
tre dagar gammal fisksoppa (som vi fått i bamba för 3 dagar sen) som dom har blandat med överkokt pasta..
 UÄK!!!

meen nu måpste jag kila! :)

pusspuss

// Hannah

Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0