detta viste du inte om mig.. :)

1. jag är (stolt) vegetarian.

2. jag är inta alls mörkrädd ute och kan gå ensam i skogen hur sent som helst, men i källare och sånt är jag jätte mörkrädd..?

3. Jag har inte min naturliga hårfärg, denna jag har nu är aningens mörkare.

4. Jag är självständing och tycker bäst om när jag får klara mig själv, laga min egen mat, tjärna mina egna pengar o.s.v.

5. Jag har vuxit upp med djur, främst katter och Svante har jag haft sen jag var 4 år. Nu har jag Svante, Majsan och Hugo.

6. Jag har ridit i fyra år, men just nu har jag en liten paus eftersom jag letar efter ett sätt som passar mig, där hästen jag rider har det bra och jag känner att jag kan utvecklas. En medryttar häst/(C till D) ponny eller litet stall letar jag nu.

7. Jag äääälskar att sova men hatar att lägga mig och har apsvårt att somna..

8.   Jag är ca 172 cm lång.

9. Jag har flugit av en häst två gånger under mitt liv, under två dagar, och då har jag gjort det rejält.. :P annars brukar jag aldrig trilla av, men då satt jag bakom en annan ryttare och fullt så enkelt är det inte att sitta kvar barbacka när en häst stegrar sig gång på gång om man inte har nåt att hålla i.. :P

10. en sak jag e bra på är att kkättra klättra upp på rep och i träd, helt onödigt, jag vet.. Och jag skrev det för jag kommer inte på något annan.. :P


Godnatt! :)

//Hannah

Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0