cha cha bloggen

hej!

har varit ute med min hund Hugo (hur-go-som-helst) och tränat hoppning, kreativ som jag är byggde jag ett fin, fint hinder med hjälp av 2 (två) gungor som jag la upp så att det blev högre, och en pinne.. :D han hoppade fiiin, fiiint och sen låg han i mitt knee och sååla :D fattar inte hur han fick plats...!?
och jag har börjat städa mitt rum, och borde fortsätta, men någonting sägar mig att det finns rååligare sakar här i värlen.. :D

här kommer en bild på hunden miin.. :D
Heej, känner för att lägga upp lite fler bilder, så här har ni!!



hahaha, han ser nästan elak ut på bilden.. :P men det e han inte, som tur ee :D



om han hade varit en heezt hade han vatit bra på att hoppa <33


finn ett fel...  
ledtråd: far, får får får? nej, får får inte får får får lamm :)

den som gissar rätt e jag skyldig en kram nästa gång vi ses :3


har ni inte räknat ut det än är ni inte behöriga att veta :))


det är påst EN gång per år


jag har också två kissikatter Rödingen=Svante Lakritsroten=Majsan :)


snäll som jag är så får ni en eller två bilder på mig med




visst e jag vacker :3



ha en bra dag alla små rårockor!! <33


//Hannah

Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0