såå dålig uppdatering..!!

tjenare!

Har helt enkelt inte hunnit med att blogga, och mina bloggkååmpizar verkar ha tagit semester?
känner att jag inte har så mycket att skriva om och imorgon kommer jag inet blogga något alls,
för då ska vi ha det efterlängtade TWILIGHT MARATONET!! wii ska bli sååå kul och mysigt! :D
Det är jag, Lovisa, Diza och Signe som kommer vara dääär, hos Lovisa <33 vi kommer sova där
med.

Idag träffa jag lovisa och diza en stund, det var mysigt <33 men iskallt.. vi va ute i två timmar
och när jag kom hem frös jag som in i hela vetet! och nu ligger jag under täcket och värmer mig
med hjälp av en vetevärmare (y)
 Justdet, jag och mamma har rensat/städat hela mitt rum.. tog lång tid :P snart ska jag äta^^

haha, får väll erkänna att jag som till halv två idag.. :S jaja, nu e jag iaf uppe.
det enda jag har ätit (eller druckit) idag är en latte.. glömde bort att äta frukost och lunch^^
aja, kan väll inte skade att rensa kroppen ibland? =)




aja nu ska jag gåå <3


hahaha, en stenseriös bild på mig för ett tag sen^^


ha det gött nu alla mina dammpippor!


puss,puss PUSS

//Hannah

Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0