Haha OMG

Jag tyckte de va kul att skriva på daddis iPad, så jag skriver igen :D haha LoL. Men nu ska man väl znarka lite, det e ju skola inom med...:) (men först ska de spelas på iPaden såklart!!!)

rutt topp brooo get to tha floooow! Jag äger, vet nu det? Oj vad fort det går att skriva på iPaden(det ordet är nämnt måånga ggr nu) snabbare än på datorn. Därför detta blir så långt. Men nu SKA jag nog ändå sluta...kanske.


Sallat, jag vill ha en iPhone! En 4s, då jag kan blogga 24/7 och vara allmänt kool för jag gillar det. Sen vill jag ha med mändeo, för det stinker skiiit i luddes skåp, och så va de kul å spruta in de, men lite glad ska man väl va när man räddar sin skåpsgranne från potatis och såplukt...? men han är riktigt otacksam de där...:/

Ojj köp öar va långt de blev nu, hejdå igen. Vi hörs mina idominklumpar!

Diiiiizzzaaaaaaaaaa <3


Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0