det är halloween en gång per år

Hej! (:

hann verkligenintre blogga igår, en hektisk dag om något..  :)
bara för att jag inte har ¨så mycket annat för mig så skriver jag mer i detalj ^^

vakna halv 9, fixade mig. Trött som jag var gjorde jag ett misslyckat försök att få med nåra kläder som jag kunde ha på kvällen.. väl hemma hos Lovisa blev jag rätt förvånad jag jag tog fram ett par ridbyxor och en GRÖN klänning som jag gjorde i syslöjden i sexan.. en GRÖN!!?! vad tänkte jag med egentligen..??! Aja, lite senare kom Hanna och sen gick vi för att möta upp Maxine :3 sen stack vi ner till stan och handlade nödvändiga saker till kvällen, blod och så. efter det fikade vi en snabbis och sen stack jag och köpte med mig lite sushi som jag tänkte äta hemma när jag var där för att hämta nya kläder, jag hade faktiskt ingen lust att gå omkring i en grön klänning och ridbyxor..  Men jag cykladetill lovisa direkt efter det och hämtade dizas kläder på vägen. När jag va framma åt jag min sushi och sen började vi med smink och hår och så :P ^^

sen gick vi till "festen" men det var ingen fest... det var iaf rätt tråkigt och vi (jag, diza och lovisa) stannade bara i typ 2½ timmar.. :P Musiken som bandet spelade var verkligen inte vår typ av musik.. och dom spelade jättehögt :3 det kändes inte så lockande att cykla hem på natten så jag och disa sov över hos Lovisa :D <33

aja, nu måste jag gå ska bara slänga in en bild på mig ifrån igår :) suddig, men men.


Just det! jag vann 100 kr. i presentkort på bio för bästa utklädnad C: det vas inte helt fel! :D men det var ganska logiskt, för jag hade morotsfärgade tights under min vita klänning^^

Aja, ha det bäst nu!

//Hannah


Kommentarer

Kommentera snällt här:

Namn:
Minnas oss?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nämen se goddag, coh välkommen till våran lilla söta hörna, med papegojor, saft och telefonladdare. Hoppas ni triv, bereder på en äkta kreativ attack av fladdermöss!
RSS 2.0